close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גלו את הקסם בין הכנרת למעיינות בחול המועד פסח ב"נהריים בגשר" (גשר הישנה)

מערכת שורשטז ניסן, תשפד24/04/2024

אם אתם מחפשים יעד מרתק ועשיר בחוויות, אתר "נהריים בגשר" (גשר הישנה) הוא בחירה מצוינת

תגיות:
צילום: freepik

חול המועד פסח הוא הזדמנות מושלמת לצאת עם כל המשפחה לטיול מיוחד ולגלות פינות קסומות ברחבי הארץ. אם אתם מחפשים יעד מרתק ועשיר בחוויות, אתר "נהריים בגשר" (גשר הישנה) הוא בחירה מצוינת. האתר ממוקם בסמוך לכביש הראשי ליד הכנרת, האתר משלב נופים עוצרי נשימה, היסטוריה מרתקת ושלל פעילויות לכל המשפחה.

חוויה מרתקת בסיורים המודרכים
כל ימי חול המועד הם הזדמנות נפלאה להצטרף לסיורים מרתקים המתקיימים לאורך כל שעות הפעילות של האתר. הסיורים חושפים בפני המבקרים שני סיפורים מופלאים הטומנים בחובם פרקים חשובים בהיסטוריה של ארץ ישראל:

סיפור הקמתו של מפעל החשמל "נהריים", יצירת מופת של יזמות וחלוציות של פנחס רוטנברג, שתרם רבות לפיתוח התשתיות של האזור בשנות ה-30 של המאה הקודמת.

האפוס הנפלא של חלוצי קיבוץ גשר, שהגשימו את החזון הציוני והגנו בחירוף נפש על היישוב במלחמת העצמאות מול הכוחות הירדנים והעירקים שניסו לכובשו.

במהלך הסיורים, המבקרים נחשפים למיצג אור-קולי מרהיב המלווה במים זורמים, המספר את תולדות מפעל החשמל ומדגיש את חשיבותו ההיסטורית. בנוסף, בחדר האוכל המקורי של קיבוץ גשר מוקרן סרט מרגש המביא את סיפורם של חברי הקיבוץ במלחמה ובימים שלאחריה. זוהי חוויה רב-חושית עוצמתית שמעבירה את רוח המקום בצורה בלתי נשכחת.


סיורי עששיות קסומים בלילות חול המועד
לילות חול המועד פסח הם זמן אידיאלי לחוות את האתר מזווית אחרת לגמרי, כשמעטה החשכה יורד על הנוף ומעניק לו אווירה מיוחדת ומסתורית. בערבים של ה-24 וה-25 באפריל מתקיימים סיורי עששיות מופלאים שיוצאים אל האפלה בשעה 18:45.

זו הזדמנות פז לטייל לאורם הרך של העששיות לאורך טיילת גאון הירדן, לבקר בחאן הממלוכי שזכה לשם העולמי ולחצות את שלושת הגשרים ההיסטוריים מעל מימיו של הירדן. האווירה הקסומה והסיפורים המרתקים על המקום הופכים את הסיור לחוויה יוצאת דופן שלא תרצו לפספס.

מגוון אפשרויות לביקור מהנה
כדי להפיק את המיטב מהביקור שלכם באתר, שימו לב ללוח הזמנים המיוחד לתקופת חול המועד פסח. האתר פתוח למבקרים מיום רביעי עד ראשון, ה-24 עד ה-28 באפריל, עם שעות פתיחה מ-9:00 בבוקר עד השעות 14:00 או 16:00 בצהריים (תלוי ביום הספציפי).

הקפידו לבדוק את טבלת הזמנים המלאה כדי לתכנן את הביקור שלכם. שימו לב גם שהאתר סגור בערב החג (22.4), ביום הראשון (23.4), בשבת (27.4) וביום השני (29.4) של פסח.

ההיצע הגדול של הסיורים והפעילויות באתר מבטיח שתוכלו למצוא את החוויה המתאימה לכם ולמשפחתכם. מומלץ מאוד להזמין מראש כרטיסים לסיורים המודרכים ולסיורי העששיות הפופולריים, כדי להבטיח את מקומכם. את ההזמנות ניתן לבצע במהירות ובקלות דרך אתר האינטרנט הייעודי, במועדוני הצרכנות השונים או ישירות בקופת האתר ביום הביקור.

אז אם אתם מוכנים לחוויה מעשירה, מרתקת ובלתי נשכחת בחול המועד הקרוב - אתר "נהריים בגשר" מחכה לכם עם הזרועות הפתוחות. בין סיפורי ההיסטוריה, הנופים המרהיבים והאטרקציות המגוונות, כל המשפחה תמצא כאן את מבוקשה ותזכה לחופשת פסח מושלמת בארצינו היפה.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה